Subject: FW: Küsimus eelnõude infosüsteemi (EIS) kohta
From: "SM Info"
To: "MKM info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 14:43:38 +0200

Tere

Edastame pöördumise vastamiseks Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Dokumendihaldustalitus

From: Kirsika Kull <[email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 11:41 AM
To: SM Info <[email-masked]>
Subject: Küsimus eelnõude infosüsteemi (EIS) kohta

Tere!

Tervise Arengu Instituut avaldas arvamust 29.02 Reklaamiseaduse muutmise
seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse osas. Tervise Arengu Instituudile
seda VTK-d kooskõlastamiseks ega arvamuse avaldamiseks ei saadetud, kuid
tekkis küsimus, kas meie omaalgatuslikku arvamusavaldust selle osas saab
avaldada eelnõude infosüsteemi keskkonnas, et see oleks seal samuti
avalikult nähtav?

Lugupidamisega

Kirsika Kull

Juhiabi

tel: 5365 4945

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.tai.ee/et> Tervise Arengu Instituut
Jälgi meid <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut>  Facebookis